2005/06/19

 

أربع صفحات لأبداع الشباب

solo / ببساطة أنا أعد الآن لصفحات إبداع فى مجلة شبابية أسمها سولو
معنية بالمرحلة العمرية من 15 إلى 25
طبعا مش معنى كده أن المرحلة دى بس اللى تكتب لنا ، أنا شخصيا تخطيت المرحلة دى و مش هقول عندى كام سنة.. المهم أنى أحب الكل يشارك معايا، مش عايزه المسألة تتحدد بأصحابى و معارفى كالعادة فى صفحات الإبداع المعروفة
اللى بيكتب قصة أو شعر أو بيرسم أو بيكتب خواطر أو يوميات، أو حتى عايز ينشر حاجه قرأها و حبها و عايز غيره يقرأها، المهم كل ما كانت المادة قصيرة كان أفضل لأننا محددين بأربع صفحات
أول عدد أنا هعلق على المادة المنشورة، مش نقد لكن محاولة لمحاورة النص ببساطة، هعلق على كونديرا زى ما هعلق على رامى و على إمبرتوإيكو زى ما هعلق على سمر.. أسمحولى أشاغب لوحدى فى أول عدد لكن بعد الإصدار الاول من حق الجميع المشاغبة
يعنى كله يعلق على أى حاجة عجبته أو ما عجبتوش حتى عليه أنا شخصيا
يعنى كلنا هنلعب مع بعض و نعمل صفحات أتمنى أنها تعبر عنا.. باختصار عايزه ناس تتجنن معايا شويه.. و بس
سمر نور
محرر صفحات الأدب فى أول عدد من سولو
برجاء أرسالة المادة المراد نشرها على العنوان بالاسفل
Summernour@yahoo.com

Comments:
حاجه كويسه
وإن شاء الله تلاقى صدى كويس

فيه بقه تعليق خارج الموضوع
هو انت شايف ان شبكه اللادينيين العرب موقع مهم؟
وليه؟
 
شكرا على تمنياتك الطيبة

أما بخصوص سؤالك

شبكة اللادينيين بالطبع موقع مهم

أنا شايف كمان أنه موقع مفيد

عشان كده حطيت لينك له في خانة

مواقع مفيدة ... تحياتي
 
أنا مش فاهمة.. هى هتكون مجلة ورق ولا أون لين؟!
 
ح تكون مجلة ورق

وسمر في أنتظار مشاركاتك
 
Cool blog, interesting information... Keep it UP » » »
 
إرسال تعليق

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?